Fiat126.hu - 2024. Március 28. Csütörtök, Gedeon, Johanna napja van.

Találkozók képei - 2004.09.03-05. Tokaj

Pénteken kis késéssel elindultunk Fehérvárról, 50 perces késéssel Pestrõl. Stabil 80-as tempóval haladtunk az autópályán. Útközben viszonylag kevésszer kellett megállnunk, abból kétszer azért, mert Michal kolléga defektet kapott - egymás után kétszer :) Késõbb ezért megkapta a legpechesebb versenyzõ díját :) Aztán én is szerelgettem kicsit, majd a Tiszán komppal keltünk át - a komp ára 230 Ft egy autó + egy fõ részére :)) 17 óra körül megérkeztünk Tokajba. A szállás elfoglalása / sátorállítás következett, majd kis szerelgetés, kirándulás a hegytetõre. Kicsit mászkáltunk a városban, kajáltunk, aztán eltettük magunkat másnapra.
Szombaton 10 óra után nem sokkal átvonultunk a pár kilométerre lévõ
Patkóbányába. Nagyon jó randalírozóhelynek bizonyult :) Megérkezett az RTL Klub stábja is, közben az elmaradhatatlan szlalom- és gyorsulási versenyek zajlottak. 13 óra körül kezdetét vette a tájékozódási verseny, majd 15.30-kor felvonulás következett Tokaj fõterére. Közben történt egy sajnálatos baleset, a kemping bejáróútjánál egy furgon hátulról megcsukta Dórit. Este több csoportra bomolva közös evés-ivás zajlott a kempingben és Tokaj vendéglátóhelyein.
Vasárnap reggel több csoport indult el visszafelé, egy nagyobb csoport a 80-as tempót tartva jött Pestig, egy másik 110-et, és sokan egyedül vágtak neki.

Bár a részvétel nem volt túl nagy (ami a tokaji helyszín miatt sejthetõ
volt), szerintem elég jó buli volt, jó társaság jött össze. A tokaji szervezés tökéletes volt, köszönet érte Bálint Attilának. Ilyen szempontból egyértelmûen az eddigi legjobb Kispók-találkozó volt magyar viszonylatban.

A találkozón jelen volt az RTL Klub stábja is, és szerepeltünk a 2004.09.06. hétfõi Fókuszban.
A filmet az Egyebek / Letöltések menüpontban tölthetitek le.

Kerékcsere #1 Kerékcsere #1 Kerékcsere #2 Várakozás a kompra Várakozás a kompra A tiszalöki kompon A tiszalöki kompon Szerelik Dóri autóját :) baz és a Fókusz stábja :) A Patkóbányában A Patkóbányában A Patkóbányában A Patkóbányában A Patkóbányában A Patkóbányában A Patkóbányában A Patkóbányában A felvonulás A felvonulás A felvonulás A felvonulás A felvonulás A felvonulás A felvonulás Tokaj fõterén Tokaj fõterén Tokaj fõterén Dóri autóját közben megtörte egy furgon :( A kempingben Egy kései érkezõ Szekszárdról... ...egyedi digitális mûszerfallal... ...és 850-es motorral